نویسنده = کبیری، علی اکبر
اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر احساس تنهایی و مهار خشم در دوره شیوع کرونا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 آبان 1401

مهدی واحدی؛ علی اکبر کبیری؛ علی قاسمی


اثربخشی آموزش مبتنی بر «مدل به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان» بر تفکر انتقادی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی

دوره 14، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 173-200

10.30465/FABAK.2023.7698

اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی اکبر کبیری؛ یحیی قائدی؛ علی دلاور؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی